Olen saanut tyttäreltäni apua uuden treeniohjelman tekniikan kanssa. Kävimme myös yhdessä BodyPump -tunnilla, missä oli paljon samanlaisia liikkeitä painojen kanssa. Kävimme vielä tunnin jälkeen minulle outoja liikkeitä läpi. Tuntuu hyvältä, kun saa harjoituksen tuntumaan oikeassa paikassa. Etenkin liikerata, joka vaikutti lapaluiden väliin poisti jumittumat koko niskasta. Siinä maattiin selällään ja vietiin tankoa (mulla oli siinä vaan pienet painot) vatsalta pään yli. Kädet koko ajan 90 asteen kulmassa.

Pääsiäisenä jumppasin kotona ja sain jopa vatsalihakseni kipeiksi. Jeee! Minulla on siis ne vatsalihakset, mitä olen kovasti tässä etsiskellyt! Tein alkulämmittelyt pomppumatolla. Trampoliinini onkin ollut pölyttymässä parvekkeen nurkassa koko talven. Pistin Tomb Raiderin soimaan ja eikun hikoilemaan. Loppuvenyttelyjen ajaksi laitoin vanhan Meditation levyni.